10 lis 2015

Testujemy: PrOVag - żel + emulsja


Jakiś czas temu została mi dostarczona paczuszka z taką zawartością jak powyżej. Postanowiłam się z Wami podzielić wrażeniami z testowania tych produktów. Trochę dziwnie mi pisać o tego typu rzeczach, ale pomyślałam, że to jest zwykła, ludzka rzecz i nie powinna być ona tematem tabu.



Paczka zawierała 1x prOVag® żel, 5x prOVag® emulsja oraz bardzo miły w dotyku ręczniczek z logo firmy :) Według ulotki żel miał leczyć i łagodzić zakażenia, a emulsja służyć do codziennej pielęgnacji. Produkty zrobiły na mnie niesamowite wrażenie. Emulsja bardzo dobrze się pieni i ma neutralny, przyjemny zapach. Żel z kolei rzeczywiście łagodzi podrażnienia. Oba specyfiki zapewniają bardzo pożądane uczucie świeżości. Warto wspomnieć jeszcze o ich cenie! W aptekach internetowych ceny wahają się między 7 a 14zł, więc są podobne do cen innych żelów do higieny intymnej. Z czystym sercem mogę więc polecić te produkty.





2 komentarze:

  1. Ciekawie ;D
    grlfashion.blogspot.com
    Czy mogłabyś poklikać w linki w moim nowym poście ?:*
    Bardzo proszę :D Obserwujemy?:D

    OdpowiedzUsuń